Veelgestelde Vragen

Klik op de vraag om het antwoord te zien. Staat jouw vraag er niet bij? Stel ze dan hier.

Is er garantie op de items?

Op de meeste artikelen zit standaard 30 dagen garantie. Deze garantie gaat in op het moment dat het artikel bij u of uw klant is afgeleverd. Sommige artikelen hebben een veel langere garantietermijn, denk hierbij aan een We-Vibe of een artikel van het merk Lelo. Bij deze artikelen wordt een apart garantiecertificaat meegezonden.

Als je een defect tegenkomt, meldt je dit via ons contactformulier. We bekijken de situatie en zoeken naar een passende oplossing. U krijgt van ons een RMA nummer. Dit RMA nummer stuurt u mee terug met het defecte item.

De kosten om terug te zenden worden niet gedekt door de garantie.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Al onze prijzen zijn inclusief btw.

Wat is de levertijd voor mijn bestelling?

Als je bestelt en betaalt voor 23u, dan heb je je bestelling de volgende dag al in huis. Verzending gebeurt met PostNL.

Kan ik ook vanuit Nederland bestellen?

Jazeker! Wij leveren in België en Nederland. De verzendbijdrage is 6,50 euro

Kan ik een item terugsturen binnen de 14 dagen bedenktermijn?

Ja, dat kan. Maar enkel als de verpakking ongeopend is en de zegels niet gebroken zijn. Je kan terugsturen binnen de 14 dagen nadat je je zending ontvangen hebt. Als u wil terugsturen, neem dan eerst contact met ons op. We sturen u een retourcode, die u schrijft op de originele pakbon. Daarna kan u het item samen met de pakbon terugsturen.

Items waarvan de verpakking geopend werd of zegels werden verbroken, worden niet terugbetaald. Terugbetalingen gebeuren altijd binnen 30 dagen na ontvangst van uw geretourneerde item.

Als ik bestel, wordt mijn pak dan discreet verzonden?

Uiteraard. Je bestelling wordt discreet verpakt, zodat niemand kan zien wat er in zit. Bovendien zal je pakket ook niet verstuurd worden vanuit sex.vlaanderen. We kiezen een discrete afzender, zoals ‘Communicatie Succes’.

Hoeveel kost de verzending?

We verzenden naar België en Nederland voor 6,50 euro.

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

We accepteren bancontact, iDeal en overschrijving via de bank.

Kan ik mijn bestelling aanpassen nadat ik ze geplaatst heb?

Als een bestelling in ons systeem zit, wordt ze onmiddellijk uitgevoerd. Dat is onze kracht en dat zorgt ervoor dat we zo snel kunnen uitleveren. Denk dus goed na voor je de bestelling doorstuurt.

Waarom kan ik een item niet bestellen?

Alle items die op voorraad zijn, kan je bestellen. Zodra de voorraad op is, kan dat niet meer. Wil je dit item toch, dan moet je dit dus met een volgende bestelling laten versturen.